24 בנובמבר 2010

קייטרינג לאירועים

חברות קייטרינג לאירועים הינן חברות המתמחות בקייטרינג ושירותי הסעדה לאירועים פרטיים, משפחתיים, עסקיים ואקסלוסיביים. יש להבדיל בין חברות קייטרינג לאירועים לחברות קייטרינג המעניקות שירותי הסעדה למעפלים ומוסדות חינוך כאשר האוכל לרוב מוגש בחמגשיות או במזנון נירוסטה בהגשה עצמית. כאשר מדברים על קיירטינג לאירועים מדברים למעשה על רמה שונה לגמרי - מדברים על אוכל גורמה, איכותי, עשיר, מעניין וצבעוני - כי באירועים אוכלים גם עם העיניים.

אם אתם עורכים ערב השקה אקסלוסיבי בפתיחה לחנות אופנה או מארגנים ערב בכורה לסרט של חברים - סביר להניח שתצטרכו להעזר בשירותיו של קייטרינג לאירועים. אבל כיצד בוחרים קייטרינג לאירועים? איך נדע שחברת קייטרינג מסויימת תיהיה הטובה והמשתלמת ביותר עבורנו? התשובה פשוטה - עליכם לערוך השוואה מקיפה בין מספר חברות קייטרינג בטרם תבחרו קייטרינג אירועים.

איך עורכים השוואה בין חברות קייטרינג שונות? יש לבדוק מספר משתנים כאשר בוחנים חברת קייטרינג והם: שירות, איכות מזון, כשרות, ניהול, מוניטין וכמובן - מחיר. ודאו שצוות המלצרים שמועסקת מטעם הקייטרינג הינו צוות מקצועי, אמין ובוגר שיודע את העבודה. בררו מבעוד מועד האם לחברת הקייטרינג יש תעודת כשרות בתוקף ולמדקדקים כדאי לבדוק באיזו כשרות מדובר והאם היא מספקת בהתאם לאופי האורחים.

בנוסף, יש לבדוק ולהשוות עלויות - כמה עולה כל מנה, האם יש אפשרות להוציא או לצרף מנות לתפריט וכדומה. כמובן שכאשר עורכים השוואת מחירים יש לבדוק במקביל גם את איכות המזון וחומרי הגלם - לעולם על תתפשרו על איכות כיוון שהארוחה באירוע תיהיה לימים הזיכרון החזק ביותר של רוב האורחים - ולכן חשוב שהם יהנו מאוכל טוב ומשובח. אם יש לכם תקציב הדוק, עדיף לבחור מספר מנות עיקריות קלאסיות וטובות (סטייק, פרגית, דג) ולא להתפזר עם מלא מנות משונותף זולות ולא איכותיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה